Deze website maakt gebruikt van cookies. Klik hier voor meer informatie.
Klik op "OK" om cookies te accepteren, of op "Weigeren" om de cookies te weigeren.
amarum
amarum
ggnet
Home Actueel Werken bij Amarum Contact Zoeken   twitter
Home > Wat kan ik verwachten > Rechten en klachten
print

Rechten en klachten

Rechten
Als patiënt heeft u diverse rechten, zoals het recht op informatie, het recht op privacy en het recht om een klacht in te dienen. Daarnaast worden uw gegevens vertrouwelijk behandeld. Ook heeft u recht op inzage in uw dossier.
Tegelijk vragen wij u om onze medewerkers goed, eerlijk en volledig te informeren over uw klachten en zoveel mogelijk medewerking te verlenen aan uw behandeling.


Klachten

Hoewel uw behandelaar er alles aan zal doen om met u tot overeenstemming te komen, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij willen u vriendelijk vragen deze allereerst met de betrokken behandelaar te bespreken.
Mocht dit toch niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u zich wenden tot het hoofd van de afdeling en/of de patiëntenvertrouwenspersoon (PVP). Ook is externe bemiddeling mogelijk.
U hebt altijd het recht om een klacht in te dienen bij de klachtencommissie van GGNet. Ook als u niet eerst met uw behandelaar, een bemiddelaar of de PVP in gesprek wilt.


• Meer informatie over het indienen van een klacht kunt u lezen op deze webpagina van GGNet.